Byta firefox mot chrome

Skall ge chrome en ärlig chans. Jag har kört firefox, med firebug och varit nöjd.

Så varför byta? Ser att många webdesigners använder chrome, så jag tänker ge den en riktig chans att visa vad den går för!

Sen är jag lite lat… jag kan logga in på många platser i dag med mitt användarnamn/mail från Google.

Använder en Androidmobil, HTC, och hoppas att när ICS kommer till den, och därmed chrome, att det skall bli ännu smidigare att synka bokmärken, listor, länkar mm.

Har flyttat över alla bokmärken och skall prova om dom följer med när jag loggar in på olika datorer.

Men inget är för evigt. Det är lätt att växla mellan webbläsare, och skulle jag känna mig övervakad av Google så kanske jag tar mitt pick och bokmärken och flyttar tillbaka till Firefox!

Lämna en kommentar